Το Zomato, μια ιστοσελίδα που είναι αφιερωμένη στους λάτρεις του
φαγητού απ’ όλο τον κόσμο, δημιούργησε μια σειρά από έξυπνα infographics
που τονίζουν ορισμένες δυαδικές διαφορές στην ανθρώπινη συμπεριφορά,
θέλοντας να προωθήσει με αυτόν τον τρόπο το νέο της app.
Στο project της με τίτλο «Δυο είδη ανθρώπων» (Two Kinds of People), η εταιρεία εστιάζει στις ριζικές διαφορές που υπάρχουν στις διατροφικές επιλογές, παραθέτοντας μια σειρά από ατέλειωτες διαμάχες μεταξύ των φίλων της Coca-Cola και της Pepsi, αυτών που τρώνε τα πάντα και δεν παχαίνουν και αυτών που προσέχουν και παρόλα αυτά είναι υπέρβαροι, αυτών που τρώνε ολόκληρη την πίτσα κι εκείνων που αφήνουν την άκρη της…
Εσείς σε ποια κατηγορία ανήκετε;
Στο project της με τίτλο «Δυο είδη ανθρώπων» (Two Kinds of People), η εταιρεία εστιάζει στις ριζικές διαφορές που υπάρχουν στις διατροφικές επιλογές, παραθέτοντας μια σειρά από ατέλειωτες διαμάχες μεταξύ των φίλων της Coca-Cola και της Pepsi, αυτών που τρώνε τα πάντα και δεν παχαίνουν και αυτών που προσέχουν και παρόλα αυτά είναι υπέρβαροι, αυτών που τρώνε ολόκληρη την πίτσα κι εκείνων που αφήνουν την άκρη της…
Εσείς σε ποια κατηγορία ανήκετε;