Ο Δημήτρης ήταν ένας από τους χιλιάδες μαθητές της τρίτης Λυκείου που τον Ιούνιο κλήθηκε να καταθέσει ηλεκτρονικά το μηχανογραφικό δελτίο με τις σχολές προτίμησης.
Οι βαθμοί του μάλιστα στις εξετάσεις ήταν τόσο υψηλοί που τόσο αυτός όσο και οι γονείς του πανηγύριζαν την εισαγωγή του στην Οδοντιατρική Σχολή Θεσσαλονίκης.
Η σιγουριά τους ήταν τέτοια που πριν λίγες ημέρες νοίκιασαν και διαμέρισμα για τον 18χρονο Δημήτρη.
Η χθεσινή μέρα όμως επιφύλασσε μια απρόσμενα δυσάρεστη έκπληξη για το νεαρό και την οικογένειά του αφού το όνομά του δεν βρισκόταν στις λίστες των επιτυχόντων.
Ο Δημήτρης Τ. μάλιστα με τα 19.025 μόρια που είχε συγκεντρώσει αντί να βρίσκεται στην 6η θέση της σειράς των εισακτέων της Οδοντιατρικής απουσίαζε από τον σχετικό κατάλογο που αναρτήθηκε στο λύκειο της Λαμίας όπου φοιτούσε.
Μετά το αρχικό σοκ η οικογένεια απευθύνθηκε στο Υπουργείο Παιδείας το οποίο από χθες δέχεται τις διαμαρτυρίες εκατοντάδων μαθητών που είδαν τα ονόματά τους να απουσιάζουν από τις λίστες των επιτυχόντων σε ΑΕΙ και ΤΕΙ.
Πρόκειται για περιπτώσεις υποψηφίων με υψηλές βαθμολογικές επιδόσεις στις πανελλαδικές εξετάσεις που συμπλήρωσαν το μηχανογραφικό δελτίο με τις σχολές προτίμησης, αλλά δεν το οριστικοποίησαν, και τις διερευνά η Διεύθυνση Εξετάσεων του υπ. Παιδείας με εντολή της υπουργού Α. Διαμαντοπούλου. Σύμφωνα μάλιστα με την αρμόδια υπηρεσία του υπουργείου οι μαθητές αυτοί κινδυνεύουν να βρεθούν εκτός Πανεπιστημίων για ένα “κλικ”.
Πάντως η πολιτική ηγεσία του υπ. Παιδείας εξετάζει από νομικής πλευράς το ενδεχόμενο διορθωτικής απόφασης υπέρ αυτών των περιπτώσεων υποψηφίων.
Υ.Γ. Αν επρόκειτο περί ηλεκτρονικής ψηφοφορίας για εθνικές ή δημοτικές εκλογές είναι σίγουρο πως όλοι αυτοί που δεν οριστικοποίησαν τη ψήφο τους θα συνυπολογιζόντουσαν. Τα παιδιά αυτά πιστεύουμε ότι δεν θα έχουν πρόβλημα από την στιγμή που υπάρχει το μηχανογραφικό τους με τις σχολές προτίμησης σε draft (πρόχειρη) μορφή, όπως λέμε. Επίσης θα πρέπει να καταλάβουμε όλοι και κυρίως αυτοί που προτρέχουν και λένε ότι τα παιδιά αυτά κινδυνεύουν να βρεθούν εκτός Πανεπιστημίων ότι ο ρόλος των πληροφοριακών συστημάτων και γενικότερα των ηλεκτρονικών συστημάτων είναι βοηθητικός και σε καμία περίπτωση δεν αντικαθιστούν πλήρως τον άνθρωπο.