Παρασκευή 6 Ιανουαρίου 2012

Η ωραία του φιλέ


Η Ιωάννα Αποστόλου πρωταγωνιστεί στα παρκέ του βόλεϊ αλλά και στα όνειρα των ανδρών.
Bασική ενασχόληση της Ιωάννας Αποστόλου είναι το βόλεϊ. Από εννέα ετών ασχολείται άλλωστε με το άθλημα και πάντα ξεχώριζε, σε σημείο μάλιστα που να είναι πλέον η αρχηγός της ΤΣΣΚΑ Σόφιας. Η 30χρονη από την Ξάνθη έχει παίξει βόλεϊ στις ομάδες Νέα Υόρκη -που σπούδασε-, Ηρακλής Θεσσαλονίκης, Ορεστιάδα, Ιωνικός, Λεμεσός, Φενερμπαχτσέ, Γαλατασαράι, μέχρι να καταλήξει στη Βουλγαρία, ενώ από τη νέα σεζόν θα επιστρέψει στην Τουρκία και τη Φενέρ. 

2-(1).jpg
 
Το κοινό σημείο σε κάθε χώρα που έπαιξε όμως ήταν πως ξεχώριζε και εκτός των παρκέ, κόβοντας την ανάσα στον ανδρικό πληθυσμό. Εξάλλου, αν δεν ήταν βολεϊμπολίστρια κάλλιστα θα μπορούσε να ήταν μοντέλο και ουκ ολίγες φορές έχει «χαμογελάσει» μπροστά στον φωτογραφικό φακό, αν και τελικά δεν επέλεξε αυτόν τον...δρόμο. «Μου έχουν δοθεί πολλές ευκαιρίες, αλλά νομίζω ότι δεν μου πάει. Οσες φορές έτυχε να κάνω το μοντέλο μου ερχόταν να βάλω τα γέλια. Νομίζω ότι ντρέπομαι λίγο.



3.jpg
Το σημαντικότερο είναι ότι είμαι και αισθάνομαι αθλήτρια», και απαντάει αν έχει κάνει γυμνή φωτογράφιση: «Εχω κάνει! Πριν από κάποια χρόνια για το αμερικανικό Penthouse. Ενιωσα περίεργα, ήταν πρωτόγνωρο για μένα, αλλά δεν θα το ξαναέκανα. Αισθησιακή φωτογράφιση ναι, γυμνό όχι». Πάντως δεν θεωρεί πως η ομορφιά της είναι «διαβατήριο» για την επιτυχία σε όλους τους τομείς της ζωής της: «Οσον αφορά το βόλεϊ, όχι. Δούλεψα πολύ μέχρι να φτάσω εδώ και νομίζω πως ό,τι κατάφερα, το κατάφερα με την αξία μου. Εχω δώσει πολλά, έχω κάνει πράγματα όλα αυτά τα χρόνια και νοιώθω γεμάτη».


4.jpg



 
Σχετικά με το τι προσέχει στους άνδρες, τονίζει: «Σίγουρα η εξωτερική εμφάνιση μετράει, είναι σημαντικό όμως για εμένα να έχει χιούμορ κι επειδή είμαι αρρωστημένα ζηλιάρα να θέλει μόνο εμένα και να μην έχει μάτια για άλλη. Μπορεί να σου φανεί περίεργο, αλλά σε έναν άντρα κοιτάζω την πλάτη, είναι κάτι που με εξιτάρει. Δεν με πειράζει να έχει και κοιλίτσα», ήταν τα λόγια της νεαρής άσου και συμπληρώνει για το αν έχει κάνει one night stand: «Παλιά ναι, σε μικρότερη ηλικία, τώρα δεν θα το έκανα. Είμαι 30 και βλέπω τα πράγματα διαφορετικά, πιο σοβαρά θα έλεγα».


6.jpg



7.jpg


1.jpg