Πέμπτη 12 Ιουλίου 2012

Ραούλ εφ’ όλης της ύλης

Σε μία αποκαλυπτική συνέντευξη στο επίσημο site της Αλ Σαντ, ο Ραούλ μιλάει για την αποχώρησή του από τη Ρεάλ, χρήζει το διάδοχό του και αποποιείται το χαρακτηρισμό «μύθος».
Ο Ισπανός επιθετικός ενσωματώθηκε στην προετοιμασία της νέας του ομάδας, προπονήθηκε για πρώτη φορά με τους συμπαίκτες του και μίλησε για όλους και για όλα.

Παρά το γεγονός ότι ολόκληρη η ομάδα κινείται γύρω του, ο Ραούλ θεωρεί ότι «η πίεση είναι θετικό πράγμα. Χωρίς πίεση η ζωή δεν έχει καμία σημασία. Οι αθλητές οφείλουν να βρίσκονται κάτω από πίεση σε καθημερινή βάση προκειμένου να επιτύχουν τους στόχους τους», ενώ ξεκαθάρισε ότι δεν «είμαι ένας μύθος. Δουλεύω με όλες μου τις δυνάμεις στις προπονήσεις και τους αγώνες. Είμαι κι εγώ, όπως όλοι, μέλος μιας ομάδας».

Όταν ρωτήθηκε για τους λόγους της αποχώρησής του από τη Ρεάλ, ο 35χρονος επιθετικός δήλωσε: «εκεί πέρασα τα καλύτερα χρόνια της ζωής μου, είχα την τύχη να αγωνιστώ με μια σπουδαία γενιά ποδοσφαιριστών και να κερδίσω σημαντικούς τίτλους. Η αποχώρηση μου από την ομάδα ήταν προσωπική επιλογή, δεν με στεναχώρησε καθόλου. Είχα άλλον ένα χρόνο συμβόλαιο, αλλά προτίμησα να ζήσω μια καινούρια επαγγελματική εμπειρία. Γι’ αυτό και πήγα στη Σάλκε. Τώρα επιθυμώ να επαναλάβω κάτι παρόμοιο με την Αλ Σαντ».

Παρά τις έντονες φήμες για το αντίθετο, ο πρώην «γκαλάκτικο» επέμεινε ότι «δεν υπάρχει κανένα πρόβλημα με τη Ρεάλ, η σχέση μας είναι εξαιρετική», ενώ στη συνέχεια αποκάλυψε ότι διατηρεί φιλικές σχέσεις με τους Μοριέντες, Μίτσελ Σαλγκάδο, Λουίς Φίγκο και Ρομπέρτο Κάρλος.

Αναφορικά με την καριέρα του στην εθνική Ισπανίας και το πρόσφατο Euro, ο Ραούλ παραδέχτηκε ότι ζήλεψε τους συμπαίκτες του. «Θα ήθελα να συμμετάσχω κι εγώ, αλλά έτσι είναι η ζωή. Τώρα περνάω περισσότερο χρόνο με την οικογένειά μου και είμαι χαρούμενος γι’ αυτό που κατάφερε η εθνική ομάδα, η οποία μετά τους τελευταίους τίτλους θεωρείται η καλύτερη στον κόσμο».

Σχετικά με το γνωστό δίλημμα Μέσι ή Ρονάλντο, ο ισπανός έκανε τον… κινέζο: «Δε μου αρέσουν οι συγκρίσεις. Ο Μέσι είναι ένας ποδοσφαιριστής με μοναδικό ταλέντο, ο οποίος αγωνίζεται δίπλα σε συμπαίκτες υψηλού επιπέδου, όπως ο Τσάβι και ο Ινιέστα. Ο Ρονάλντο είναι επίσης ένας μεγάλος ποδοσφαιριστής».

Εκεί που δε δίστασε να τοποθετηθεί ήταν στο θέμα του διαδόχου του. «Υπάρχουν αρκετοί ποιοτικοί ποδοσφαιριστές, όμως εκείνος που με έχει εντυπωσιάσει περισσότερο είναι ο Ίκερ Μουνιάιν της Μπιλμπάο».

Τέλος, υπέδειξε τους Βαλντάνο, Καπέλο και Ντελ Μπόσκε ως τους καλύτερους προπονητές που συνεργάστηκε, ενώ ξεχώρισε το τέρμα που σημείωσε στον τελικό του Διηπειρωτικού Κυπέλλου του 1998 κόντρα στην Βάσκο ντα Γκάμα, ως το καλύτερο της καριέρας του.


http://www.sday.gr