Παρασκευή 9 Νοεμβρίου 2012

Κεφάλαιο κέρατο

Και κάτι που μπορεί να πονάει τους περισσότερους που την έχουν “πατήσει”, το “κέρατο”.
Το κεράτο είναι κάτι που δεν θέλει να “φάει” κανένας άντρας, αλλά σίγουρα γελά με κάποιον άλλο που την πάτησε.
Παρότι τελευταία ακούμε για απιστίες αντρών, εδικά σε επωνύμους, ωστόσο πρόσφατη έρευνα έδειξε ότι το κέρατο είναι πιθανότερο από την μεριά της γυναίκας.
Δεν ξέρω κατά πόσο είναι περισσότερες οι φορές που κάποια γυναίκα θα κερατώσει, αλλά είναι η χειρότερες από του άντρα.



Προσέξτε. Αν ένας άντρας πάει με μια άλλη γυναίκα, είναι διαφορετικό σαν κεράτωμα από αυτό της γυναίκας, γιατί το κάνει είτε γιατί του αρέσει η τύπισσα για μια “ξεπέτα”, είτε γιατί έχει βαρεθεί τα ίδια και τα ίδια. Το θέμα όμως είναι ότι όταν τελειώσει, μετά το μόνο που τον ενδιαφέρει είναι να… κοιμηθεί και δεν μπλέκεται με συναισθηματισμούς ή τίποτα άλλα περίεργα. Μπορεί την άλλη μέρα δηλαδή να είναι πάλι “γουτσου γούτσου” με την κανονική γυναίκα/σχέση του. Ωστόσο όμως, με την γυναίκα και το σεξ με άλλον, τα πράγματα είναι πολύ διαφορετικά.

Εκτός αν παίζουν άλλοι λόγοι (πχ εκδίκηση, καλύτερη θέση στην δουλειά κλπ), τότε η γυναίκα αυτή νιώθει κάτι για τον ερωμένο που πηδιέται μαζί του. Και όπως έχω καταλάβει, οι γυναίκες δεν μπορούν να νιώσουν το ίδιο συναίσθημα για δύο άντρες, ασφαλώς ο ένας θα είναι στην καρδιά της και ο άλλος απλά χεσμένος. Τόσο απλό είναι γι’αυτές.η γυναίκα αν νιώθει δυνατά συναισθήματα για έναν άντρα, τότε απλά “κλειδώνει” και δεν δέχεται κάτι άλλο από κάποιον άλλο άντρα. Αλλά όταν το δέχεται και μάλιστα φλερτάρει κιόλας, τότε το πράγμα αρχίζει να “μυρίζει” για την υπάρχουσα σχέση της, γιατί απλά δείχνει ότι η τύπισσα είναι “ανοιχτή” για νέες περιπέτειες. Και σύμφωνα με μία άλλη έρευνα, σπάνια το μαθαίνουν οι άντρες. Πάλι ο άντρας δηλαδή την πατάει εν ολίγοις. Και αν μια γυναίκα αισθανθεί κάτι για άλλον άντρα, έστω και τυχαία, τότε αυτό το κάτι με τον καιρό δυναμώνει και στο τέλος θα γίνει το κακό, αν φυσικά συναντιέται συχνά με αυτόν τον άντρα (πχ εργασία). Και αυτό το καταλαβαίνεις, εδικά αν είσαι μέσα στο “παιχνίδι”. Μπορείς να καταλάβεις τον τρόπο που σου μιλά, πως σε αγγίζει πλέων, πως σου συμπεριφέρεται και γενικά υπάρχει μια αλλαγή επάνω της.
Έχω γίνει μάρτυρας πολλών τέτοιων περιπτώσεων, όπου η γυναίκα έχει κάνει την απιστία της. Φυσικά αυτό γίνεται σε “καλά παιδιά” συνήθως. Το κακό είναι ότι ο άντρας πάντα κάνει πίσω και αυτό γιατί πιστεύει ότι θα την αλλάξει, ή απλά την αγαπά και δεν θέλει να την χάσει.

Ένας φίλος ενός φίλου μου, είχε πιάσει την (πάμε για σοβαρά) κοπέλα του να τον κερατώνει με ένα αλάνι. Μάλιστα, την είχε ακολουθήσει και την έπιασε να πηγαίνει στο σπίτι του. Όταν μας ζήτησε συμβουλές για το τι να κάνει, εγώ του είπα να την δώσει τον πούλο και να την στείλει σπίτι της. Αν και του άρεσε σαν ιδέα, την απέρριψε γιατί, όπως μας είχε πει, δεν μπορεί να κάνει “αυτά που κάναμε εμείς” (το πέσιμο δηλαδή) και φοβόταν ότι θα έμενε μόνος του μετά. Έτσι την συγχώρεσε και η ίδια του είπε ότι ήταν κάποια ανοησία της στιγμής και φυσικά δεν θα το ξανά έκανε.
Ένας άλλος γνωστός πάλι, που δούλευε ντελίβερι, είχε μάθει από άλλον ότι η γυναίκα του του τα φοράει με άτομα του μαγαζιού που δούλευε. Μάλιστα, είχε μαθευτεί ότι την είχαν “πάρει” σερβιτόροι και ντελίβερι. Την ακολούθησε και την είδε με τα μάτια του, αλλά όπως είπε, δεν ήθελε να την χωρίσει. Και σε αυτόν αλλά και σε έναν άλλο γνωστό μου πάλι, όταν τους μιλούσα καμιά φορά που τους συναντούσα με τις κοπέλες τους, καταλάβαινα ότι η ατμόσφαιρα μύριζε “κέρατο” ή “πιθανό” κέρατο.

Σε αυτό το σημείο θα ξεφύγω λίγο από το άρθρο και θα ανοίξω μια μικρή παρένθεση. Σαν άντρας θα πρέπει να έχεις κάποιες αρχές και αξίες, όπου δεν θα επιτρέπεις κανέναν να τα πατάει. Αν μια γυναίκα δεν σου φερθεί όπως θέλεις και ενώ της το πεις επιμένει να το κάνει, τότε απλά την στέλνεις από εκεί που ήρθε. Ποτέ μα ποτέ μην δίνεις αξία σε μια γυναίκα, επειδή φοβάσαι μην μείνεις μόνος σου ή επειδή έχει μια τρύπα ανάμεσα στα πόδια της. Την αξία θα πρέπει να την κερδίσει για να της την δώσεις. Αν για παράδειγμα πας σε ένα μαγαζί και δεν σε εξυπηρετήσουν ή σου φερθούν άσχημα, τότε το λιγότερο που θα κάνεις είναι να μην ξαναπάς εκεί, αφού δεν την δέχεσαι τέτοια συμπεριφορά. Τότε, γιατί δέχεσαι μία συμπεριφορά που δεν σου αρέσει από μια γυναίκα; Στο τέλος τι μας μένει δηλαδή, να μας κόψουν τα @@ μας οι γυναίκες; Θέλουν και την φάπα τους, που έλεγε και ο Ζαμπέτας. Αυτό το θέμα έχει ξεφύγει τα τελευταία χρόνια και μας έχουν μάθει ότι οι γυναίκες είναι τα θύματα και οι άντρες τα γαϊδούρια. Όμως συνήθως δεν είναι έτσι.
Και να αναφέρω κάτι, γιατί μου αρέσει να μιλάω με παραδείγματα, παλιά είχα ένα “νταλαβέρι” (που λέει και ένας φίλος) με μια, η οποία και φυσικά ήταν μαθημένη στο ναι και δεν δεχότανε (ή δεν της έλεγαν) το όχι.

Εδώ να πω ότι δεν είμαι και τόσο φαν των πολύχρονων σχέσεων, γιατί δεν μου αρέσει αυτό το “κλείσιμο” που υπάρχει μετά από κάποιο διάστημα. Ξέρεις, να δίνεις αναφορά κάθε τόσο, να πρέπει να αφιερώνεις περισσότερο χρόνο στην ίδια κλπ. Απλά δεν είμαι έτσι εγώ, μπορεί άλλος να ευχαριστιέται να είναι έτσι.

Την τύπισσα λοιπόν, την είχα πει ότι δεν ήθελα να κάθεται με τις ώρες και να χαζογελά με τον έναν και με τον άλλο, κάτι που έκανε και πριν γνωριστούμε καλύτερα. Αν και τα μείωσε, ωστόσο τα συνέχισε. Έτσι λοιπόν, μετά από μια τέτοια συναναστροφή της, την χαιρέτησα απλά και φυσικά της έκοψα και την καλημέρα. Τόσο πολύ. Αν δεν με σέβεται κάποιος/α, τότε απλά τον χαιρετώ, δεν κάθομαι να ασχοληθώ περισσότερο μαζί του. Η τύπισσα λοιπόν, αφού άφησε να περάσουν μερικές ημέρες (μπορεί και για να με δοκιμάσει), έκοψε τα πάρε δώσε αυτά, μου ζήτησε συγνώμη και τότε μόνο τα ξανά βρήκαμε. Μάλιστα, με ρώταγαν τα άτομα που μιλούσε μαζί τους, αν έπαθε κάτι η τύπισσα γιατί σχεδόν ούτε καλημέρα δεν τους έλεγε πια. Έτσι η δική μου άποψη είναι ότι προτιμώ να είμαι μόνος μου και να είμαι για την πάρτι μου και μόνο (που λέει και ο Γονίδης), παρά να έχω δίπλα μου κάποια που δεν σέβεται αυτό που της λέω.

Και φυσικά παρόμοια ισχύει και για τους φίλους. Καλύτερα λίγους και καλούς, παρά πολλούς και μαλάκες, αυτήν είναι η άποψη μου. Αν δεν σέβεται κάτι που του το λες, τότε απλά δεν είναι φίλος σου και δεν αξίζει να τον έχεις δίπλα σου. Φυσικά δεν είναι μόνο για εσένα, έτσι; Αυτά δηλαδή που λένε μερικοί, ότι και καλά θα είσαι το alpha male και μόνο θα παίρνεις, χωρίς να δίνεις, είναι ηλιθιότητες. Είναι γραμμένα από άτομα που δεν είχαν ποτέ τους κοινωνική ζωή και τα λένε βγάζοντας ένα μίσος για το πως ζούσαν. Φυσικά και θα δώσεις πίσω. Δηλαδή, αν κάποιος σε σέβεται και σου φέρεται ωραία, θα τον σέβεσαι και θα του φέρεσαι δυο φορές καλύτερα.
Θυμάμαι μια φορά, ήμουν με έναν φίλο και με ρώταγε πως να χωρίσει μια που δεν την ήθελε (καμία σχέση με κέρατο, αλλά κολλάει). Του λέω απλά να βρεις το θάρρος και να της το πεις. Μου απαντά ότι την λυπάται καταβάθος και δεν πρέπει να τις φερόμαστε έτσι. Τότε, περνάει μια τύπισσα που μίλαγε στο κινητό της και έλεγε ότι είπε το αγόρι της να μαζέψει τα πράγματα του και να φύγει, χωρίζουν. Τότε γυρνάω και του λέω “όπως βλέπεις, αυτές δεν λυπούνται κανέναν πλην τον εαυτούλη τους“.

Γιατί αναφέρομαι σε αυτά θα μου πεις. Γιατί αν μια γυναίκα σε κερατώσει, ή απλά φέρεται συνεχώς όπως δεν σου αρέσει (και της το πεις φυσικά, δεν μπορεί να γνωρίζει ποια συμπεριφορά δεν σου αρέσει), τότε την διώχνεις. Και αν πρόκειται για κέρατο, τότε απλά δεν την δέχεσαι πίσω, την στέλνεις να πάει από εκεί από ήρθε. Δεν υπάρχει “ήταν λάθος και δεν θα ξανά γίνει”, γιατί αν την δεχτείς πίσω, ειδικά χωρίς καν να φέρεις κάποια αντίρρηση, τότε το πιθανότερο είναι να το ξανά κάνει ή να κάνει και χειρότερο, γιατί αν την δεχτείς πίσω, τότε στα αυτιά της θα φτάσει σαν “κοίτα να δεις, σε έχω ανάγκη και δεν θέλω να σε χάσω. Είσαι ελεύθερη να κάνεις ότι θέλεις“.
Φυσικά δεν είναι όλες έτσι. Πάντα υπάρχουν εξαιρέσεις, αλλά δεν έχουν δει και λίγα τα μάτια μου. Αλλά για εμένα, ένας άντρας που δέχεται χωρίς αντίρρηση μια γυναίκα που τον έχει κερατώσει (γιατί δεν θα την έχει πιάσει στην πρώτη της φορά και σίγουρα θα του κάνει πράγματα που δεν τα κάνει στον ίδιο), τότε είναι για λύπηση.


http://thplayerblog.com