Δευτέρα 8 Απριλίου 2013

Αμπιντάλ: "Θα αγωνιστώ για άλλα δύο χρόνια"

Την επιθυμία του να συνεχίσει να αγωνίζεται σε υψηλό επίπεδο για ακόμα δύο χρόνια εξέφρασε ο Ερίκ Αμπιντάλ, σε δηλώσεις που παραχώρησε στο επίσημο κανάλι της Μπαρτσελόνα.
Ο 33χρονος άσος των Καταλανών επέστρεψε στις εμφανίσεις με την πρώτη ομάδα της Μπαρτσελόνα στην Σαββατιάτικη (6/4) νίκη της ομάδας επί της Μαγιόρκα με 5 - 0, έπειτα από απουσία 14 μηνών. Για την περιπέτεια της υγείας του και για το μέλλον της ποδοσφαιρικής του καριέρας ο Γάλλος δήλωσε:"Το ποδόσφαιρο είναι η ζωή μου και δεν ήθελα να τελειώσω την καριέρα μου χωρίς να αγωνιστώ. Επέστρεψα στους αγωνιστικούς χώρους, μετά την περιπέτεια της υγείας μου, αλλά δεν θεωρώ πως ολοκλήρωσα την… αποστολή μου.Στόχος μου είναι να συνεχίσω να αγωνίζομαι σε υψηλό επίπεδο για ακόμα δύο χρόνια. Μπορεί να μοιάζει δύσκολο, αλλά αν είμαι καλά στην υγεία μου, θα φροντίσω να δουλέψω με τέτοιο τρόπο που θα μου επιτρέψει να συνεχίσω να παίζω ποδόσφαιρο και στις επόμενες δύο αγωνιστικές περιόδους".

 

http://www.contra.gr