Παρασκευή 6 Σεπτεμβρίου 2013

Ιμπραχίμοβιτς: "Ο Γκουαρδιόλα με θυσίασε"

Το θαυμασμό του για τον Ζοζέ Μουρίνιο αλλά και την έχθρα του με τον Πεπ Γκουαρδιόλα αποκαλύπτει ο Ζλάταν Ιμπραχίμοβιτς στην αυτοβιογραφία του "Είμαι ο Ζλάταν Ιμπραχίμοβιτς". Τι λέει για τον Αρσέν Βενγκέρ.

Ο Ζλάταν Ιμπραΐμοβιτς, ένας από τους πιο ταλαντούχους αλλά και αινιγματικούς ποδοσφαιριστές της γενιάς του, αποκαλύπτεται στην αυτοβιογραφία του, μιλώντας για την σχέση του με τους προπονητές με τους οποίους έχει συνεργαστεί, καθώς και για τη στιγμή που βρέθηκε πολύ κοντά στην μετακίνησή του στην Αγγλία.
Αποσπάσματα από το βιβλίο:
"Ο Ζοζέ Μουρίνιο είναι μεγάλος σταρ. Ήταν προπονητής μου στην Ίντερ. Είναι καλός. Την πρώτη φορά που συνάντησε την σύντροφό μου Ελένα, της ψιθύρισε: "Ελένα, έχεις μόνο μια αποστολή. Να ταΐζεις τον Ζλάταν, να τον αφήνεις να κοιμηθεί και να τον κάνεις χαρούμενο". Αυτός ο άνθρωπος είναι αρχηγός αλλά παράλληλα νοιάζεται. Μου έστελνε μηνύματα συνέχεια στην Ίντερ για να δει τι κάνω. Το εντελώς αντίθετο από τον Πεπ Γκουαρδιόλα. Υποθέτω πως ο Γκουαρδιόλα ήθελε να του μοιάσει. Ο Μουρίνιο είναι ένας άνθρωπος για τον οποίο θα πέθαινα. Ο Μουρίνιο δημιουργούσε προσωπικούς δεσμούς με τους ποδοσφαιριστές, στέλνοντάς τους μηνύματα και γνωρίζοντας τις οικογενειακές τους καταστάσεις. Υπήρχε μόνο ένα πράγμα το οποίο με ενοχλούσε: Ανεξαρτήτως του τι έκανα, δεν χαμογελούσε ποτέ".
Για τον Πεπ Γκουαρδιόλα ο Σουηδός άσος αναφέρει: "Ο Γκουαρδιόλα με θυσίασε. Αυτή είναι η αλήθεια. Ένς από τους φίλους μου, μου είπε: "Ζλάταν είναι σαν να έχει μια Ferrari η Μπάρτσα και να την οδηγεί σαν να είναι Fiat". Ο Γκουαρδιόλα με είχε μετατρέψει σε έναν πιο απλό και κακό παίκτη. Ήταν απώλεια για όλη την ομάδα".
Τέλος, ο άσος της Παρί Σεν Ζερμέν μιλά για την παρολίγον συνεργασία του με τον Αρσέν Βενγκέρ το 2000 σε ηλικία 20 χρονών, όταν βρέθηκε στην Αγγλία προκειμένου να δοκιμαστεί από την Άρσεναλ, τονίζοντας πως ο Αλσατός του φερόταν σαν μικρό παιδί.

  "Πήγα στο προπονητικό κέντρο της Άρσεναλ. Το καλυτερο ήταν ότι θα συναντούσα τον Αρσέν Βενγκέρ.  Όταν με είδε ήταν σαν να προσπαθούσε να δει μέσα μου, να με ζυγίσει. Κάτι επάνω του με αποσυντόνισε.   Μου είπε: "Μπορείς να κάνεις μια δοκιμή με εμάς. Μπορείς να το προσπαθήσεις. Τότε ο Θεν Μποργκ, ο τότε διευθυντής της Μάλμο, με διέκοψε και είπε: "Σταμάτα, σταμάτα, δεν θα κάνεις δοκιμή", και φυσικά κατάλαβα που το πήγαινε: είτε ενδιαφέρεσαι είτε όχι".






http://www.contra.gr/