Παρασκευή 15 Νοεμβρίου 2013

Κατερίνα Στικούδη: Έχω γυρίσει sex tape με τον σύντροφό μου

Κατερίνα Στικούδη: Έχω γυρίσει sex tape με τον σύντροφό μου

Hot αποκαλύψεις έκανε η Κατερίνα Στικούδη στο εξομολογητήριο του Θέμη Γεωργαντά στην εκπομπή Ok και άναψε μεγάλες φωτιές.


«Στο παρελθόν έχω γυρίσει sex tape με πρώην σύντροφό μου, αλλά δεν υπάρχει πια. Μαζί με τον πρώην, σβήστηκε και το sex tape», είπε η Κατερίνα και τους άφησε όλους με το στόμα ανοιχτό.

Παρ’ όλ’ αυτά, αν και γύρισε sex tape με πρώην της, δηλώνει ξεκάθαρα ότι δεν πρόκειται να έκανε γυμνή φωτογράφηση που να φαίνονται όλα φάτσα φόρα.

«Θα έκανα γυμνή φωτογράφηση αν ήταν κάτι όμορφο, αισθησιακό, έχει concept και υπάρχει μια ομάδα γύρω μου που εμπιστεύομαι. Δεν θα έκανα μια γυμνή φωτογράφηση που θα φαίνονταν όλα. Δε θα είχα λόγο να το κάνω αυτό. Προτιμώ να με βλέπει έτσι μόνο ο σύντροφός μου», είπε.

Όσο για το αν είναι ζηλιάρα; Η Κατερίνα παραδέχθηκε ότι έχει κοιτάξει το κινητό του συντρόφου της.

«Το έκανα τώρα τελευταία. Χτύπησε μήνυμα στις 2:30 τα ξημερώματα και εγώ δεν κοιμόμουν ακόμα. Δεν το άνοιξα το μήνυμα, αλλά έριξα ένα βλέφαρο για να δω ποιος του έστειλε μήνυμα 2:30 ώρα τη νύχτα», παραδέχθηκε.


 


http://www.ofono.gr