Τετάρτη 15 Μαΐου 2013

Όλιβερ Στόουν:Ο Τσίπρας είναι η ελπίδα της Ελλάδας

Όλιβερ Στόουν:Ο Τσίπρας είναι η ελπίδα της Ελλάδας«Ελπίδα της Ελλάδας» χαρακτήρισε τον πρόεδρο του ΣΥΡΙΖΑ, Αλέξη Τσίπρα ο Αμερικανός σκηνοθέτης Όλιβερ Στόουν σε δηλώσεις του μετά το γεύμα τους στο Ζάγκρεμπ, στο οποίο έδωσε το «παρών» και ο Σλοβένος φιλόσοφος Σλαβόι Ζίζεκ.

«Μόλις έφαγα με τον άνθρωπο που εύχομαι να είναι ο μελλοντικός πρωθυπουργός της χώρας σας. Αυτός θεωρώ ότι είναι η ελπίδα της Ελλάδας. Αυτός ο άνθρωπος θα κάνει την τεράστια διαφορά όχι μόνο στην Ελλάδα, αλλά θεωρώ και σε όλη την Ευρώπη και ίσως και σε όλο τον κόσμο», είπε  ο Όλιβερ Στόουν και ευχήθηκε στον Αλέξη Τσίπρας «καλή τύχη» καθώς, όπως τόνισε, «θα την χρειαστεί».
«Είναι σκληρό καρύδι. Θα τα καταφέρει», σημείωσε ο Αμερικανός σκηνοθέτης.
Από την πλευρά του ο Σλαβόι Ζίζεκ εξέφρασε την στήριξη του στον πρόεδρο του ΣΥΡΙΖΑ και ανέφερε: «Και εγώ του εύχομαι καλή τύχη. Και εγώ πιστεύω σε εκείνον. Τον υποστηρίζω. Άλλωστε, κάποιοι λένε ότι είμαι ο μυστικός του σύμβουλος. Να ξέρετε ότι ανυπομονώ για αυτόν μου τον ρόλο.  Σε κάθε περίπτωση, είμαι ευτυχής που είμαι εδώ».


http://www.enikos.gr